Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009


ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΑΚΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΑΞΙΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΚΙΩΝ ΜΑΝΘΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ. ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΟΙΧΑΚΙ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΛΟΓΟ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΕΡΓΟ. ΕΒΓΑΖΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΑ:
Εγώ δεν θέλω πόλεμο,
δεν θέλω εγώ κανόνια,
εμένα να μου φέρεται
πολύ ζεστά να φάω μακαρόνια!
Και μια σκάφη φέρτε μου,
γεμάτη φασολάδα,
και να φονάξω με καρδιά,
να ζήσει η Ελλάδα!
Όσοι αγαπούν τον πόλεμο,
να φάνε τις οβίδες,
εμένα να που φέρεται,
πολύ ζεστές να φάω παλαμίδες!
Αγαπητοί μου θεατές,
μόνο σε ΄σας αρμόζει,
να μου χειροκροτήσετε,
τον κύριο Καραγκιόζη ( θερμό χειροκρότημα)
Και σας το λέω ειλικρινά,
πάντοτε θα γελάτε,
μ' αυτόν τον μπαρμπα-Μάνθο ρε παιδιά,
ποτέ μην τον ξεχνάτε....
(Τότε ο κόσμος έδινε ένα θερμό χειροκρότημα και έδινε κουράγιο στον μπαρμπα-Μάνθο μέχρι και στις τελευταίες του παραστάσεις το 2005. Από εκεί και πέρα ο Μάνθος έχει αποσυρθεί καθώς λόγο των 84 χρόνων του. Αλλά μέχρι και τον τελευταίο καιρό που έπαιζε, έδινε θαυμάσιες παραστάσεις, κυρίως ηρωικά έργα τα οποία είναι άγνωστα σήμερα, π.χ. Ο Κίτσος ο λεβέντης, Ο μαύρος Γκιαούρης και όλα αυτά στο θεατράκι του στην Νέα Σμύρνη).

1 σχόλιο: